Photoshop Club Challenge #2 AVATAR

#2 AVATAR MAKEN IN PHOTOSHOP

1 challenge, 4 weken, elke week een prikkelende opdracht.

Livestream 23 juni om 20.00 uur
Chat en Kijk mee op YouTube

Bestanden voor #2-AVATAR-Photoshop-Club-Challenge

Stel hier je vraag (ook na de livestream)

Volgende Livestreams
Livestream 3 dinsdag 30 juni om 20.00 uur – #3 – Zeezicht
Livestream 4 dinsdag 7 juli om 20.00 uur – #4 – Vliegend Eiland

Vorige Livestreams
Terugkijken #1 Banners maken in Photoshop

Wat kan je verwachten tijdens deze livestream?

Tijdens deze LIVE sessie van ongeveer 25 minuten leer je hoe je een avatar maakt in Photoshop.
Deze banner is op maat gemaakt voor op je Fotoclub-profielpagina.

Heb je weinig Photoshop ervaring? Geen nood, je mag gebruik maken van de bestanden die gebruikt worden tijdens deze Livestream. Ben je ervaren en heb je PS-virus al echt te pakken? Ga dan aan de slag met een eigen format en/of ontwerp.

Wat ontdek je nog meer? Behalve de avatar ontwerpen leer je omgaan met lagen in Photoshop, haal je een achtergrond wep en ontdek je diverse selectie methoden. We gaan lagen blenden (mengen) en je leert hoe je makkelijk onderdelen kunt aanpassen in vorm. Dat een avatar niet persé een persoon hoeft te zijn laat ik zien tijdens de laatste 5 minuten: hoe maak je het PS-logo met maan.

Ga ik te snel? Geen nood, je kunt deze Livestream terugkijken op deze pagina en op YouTube. Ik raad je aan de uitzending eerst te bekijken en daarna pas aan de slag te gaan.

Vragenstellen
Aan het einde van de uitzending is er ruimte om vragen te stellen. Dit zal een aantal minuten zijn. Moch jouw vraag nog niet beantwoord zijn tijdens de live uitzending dan beantwoord ik jouw vraag hier op de Photoshop Clubpagina.

Jouw gemaakte resultaat delen
We vinden het leuk als je jouw creatie met ons deelt.

Doe dat bij voorkeur in het album op de Photoshop clubpagina.

Marcel en ik zullen dagelijks jullie avatars bekijken en voorzien van een reactie en feedback. Je mag elkaar ook tips en complimenten geven, graag zelfs! Tot aan de volgende uitzending krijg je de kans om je gemaakte avatars te plaatsen. Daarna ook nog maar dan ligt de focus op de volgende opdracht.

Ik heb er in ieder geval al heel veel zin in, laten we er een mooie uitzending van maken vanavond!

Tot 20:00, groetjes Hella.

Wat is de Club Challenge?

De Club Challenge is de ultieme uitdaging om samen met anderen jouw eigen vaardigheden te boosten naar het volgende niveau.

Elke Club Challenge bestaat uit een onderwerp en vier prikkelende opdrachten waar je met veel plezier aan kan werken. Dit kan bijvoorbeeld fotobewerking, inspiratie een bepaald genre fotografie of cameratechniek zijn.

Ervaar het echte clubgevoel met dit unieke concept dat je op een eenvoudige manier helpt om betere foto’s te maken. Foto’s waar je echt trots op bent.

Iedereen kan meedoen het maakt niet uit hoeveel kennis en ervaring je hebt. Het gaat om de kracht van onze community waar we elkaar verder helpen en ondersteunen.

Hoe werkt het?

1. Elke week ontvang je een prikkelende opdracht
  2. Word lid van de Photoshop Club en blijf op de hoogte en maak contact met andere mensen.
  3. Bekijk onze wekelijkse livestream om aan de slag te gaan en vragen te stellen
  4. Deel ten slotte jouw gemaakt foto/werk om feedback te krijgen van docenten en andere deelnemers! Wij doen dit dagelijks op werkdagen
  5. Wij zorgen ervoor dat jij onze gebruikte bestanden kan downloaden.
  6. Ga de uitdaging aan in de Photoshop Club en word gratis lid

Heb je nog vragen?

Stel al je vragen over deze Photoshop Challenge in de Photoshop Club.

Wil je weten hoe je lid kan worden, hoe je een foto plaatst of hoe je een discussie start?

Bekijk dan eerste even https://www.fotoclub.nl/vraag-en-antwoord