Community Spelregels en Richtlijnen

1. Respecteer anderen: behandel andere leden van de community met respect en beleefdheid.
  2. Geen spam of ongepaste inhoud: plaats geen spam of ongepaste inhoud, zoals aanstootgevende afbeeldingen of beledigende taal.
  3. Geen persoonlijke aanvallen: voer geen persoonlijke aanvallen uit op andere leden of op de community als geheel.
  4. Geen commerciële activiteiten: gebruik de community niet voor commerciële doeleinden, zoals het promoten van producten of diensten.
  5. Respecteer auteursrecht: respecteer auteursrechtelijke wetten en plaats alleen werk dat je zelf hebt gemaakt of waarvoor je toestemming hebt om te gebruiken.
  6. Geen persoonlijke informatie delen: deel geen persoonlijke informatie over jezelf of anderen zonder hun toestemming.
  7. Volg de richtlijnen van de community: volg de richtlijnen en regels van de community om ervoor te zorgen dat het een veilige en respectvolle plaats is voor iedereen.
  8. Gebruik de juiste tags en categorieën: gebruik de juiste tags en categorieën bij het plaatsen van inhoud om ervoor te zorgen dat het gemakkelijk te vinden is voor andere leden.
  9. Meld problemen of ongepaste inhoud aan de moderatoren van de community om ervoor te zorgen dat de fotoclub.nl een veilige en respectvolle plaats blijft.
  10. Wees actief en betrokken: neem deel aan discussies en help andere leden van de community om ervoor te zorgen dat het een levendige en actieve plek is.