Get The Picture Challenge: Zeven

Foto-uitdaging: ZEVEN | 1 februari tot en met 28 februari 2022

De Get The Picture Challenge van deze maand is; ZEVEN

Zeven is het natuurlijke getal dat zes opvolgt en aan acht voorafgaat. Het getal wordt weergegeven door het cijfer 7. Zo omschrijft wikipedia het woord zeven.

Fotograferen met het thema ZEVEN is uitdagend en tegelijkertijd open voor allerlei opties.  Zo kan je denken aan 7 up frisdrank, de zeven schoonheden, 007, Rugnummers van legendarische spelers,  film en muziek titels maar ook de betekenis van het getal 7 in de geschiedenis of in de spirituele wereld.  Show me!

Heb je een vraag? Laat je horen in de Get The Picture club

Stuur je foto in het fotoalbum die bij deze challenge hoort. Als je niet weet hoe dit moet bekijk je eerst deze pagina

1. Word lid (GRATIS) van de Get The Picture club
  2. Klik op het album van de challenge van deze maand
  3. Klik linksonder op de blauwe knop foto’s toevoegen (je moet hiervoor wel ingelogd zijn en gratis lid worden van de Get The Picture club)

Wat is Get The Picture Challenge?

Elke maand krijg je een nieuwe foto uitdaging om te gaan fotograferen. Je wordt geïnspireerd door onze Fotoclub Fotografie Community van bevriende fotografen die samen met jou aan deze uitdaging deelnemen.

In de Get The Picture club kan je naast je gemaakte foto’s insturen ook vragen stellen die je hebt bij het maken van je foto’s voor de Get The Picture Challenge.

Iedereen die meedoet wordt ook uitgedaagd om andere mensen vooruit te helpen door o.a. vragen te beantwoorden die bij de discussies worden gesteld. Ook het geven van feedback, tips en tricks zijn voor iedereen een waardevolle aanvulling.

Kortom de Get The Picture Challenge is een leuk manier om inspiratie en nieuwe ideeën op te doen en om betere foto’s te maken je camera beter te beheersen. De Get The Picture Challenge is geen fotowedstrijd en iedereen kan meedoen op elk niveau. Het is jouw uitdaging.

Spelregels!

1. De foto’s moeten gemaakt zijn na de eerste van elke maand als de nieuwe Get The Picture Challenge live gaat. Foto’s mogen dus niet eerder gemaakt zijn en/of uit je archief komen.

Het is een Challenge en je wilt namelijk uitgedaagd worden om te gaan fotograferen en daarvan iets te leren. Dat doe je alleen door nieuwe foto’s te maken.

2. Je mag maximaal 2 foto’s toevoegen per Get The Picture Challenge.

3. Geen logo’s, namen en teksten in de foto’s in de vorm van een watermerk. Je mag wel logo’s, namen en teksten fotograferen.

4. Geef een beschrijving hoe je de foto gemaakt eventueel met welke instellingen. Deze laatste is niet verplicht maar wel interessant voor kijkers en deelnemers.

5. Tot slot like en deel deze blog zodat er zoveel mogelijk mensen mee kunnen doen. Ook deze is niet verplicht maar wel top als je dat doet.

Get The Picture Wall of Fame

Ik kies elke maand van de ingestuurde foto’s samen met een aantal andere mensen de beste en mooiste foto’s uit.

Dit zullen maximaal 15 foto’s zijn maar het kan er ook maar 1 zijn. Deze foto’s komen op de Wall of Fame terecht en maken kans om geëxposeerd te worden op de Get The Picture Foto Expositie.

Aan het einde van elke maand laat ik de gekozen inzendingen zien via de blog met de volgende Get The Picture uitdaging elke eerste van de maand.

De beste inzendingen van vorige maand | Kom dichterbij | januari 2022

Rudi Deinum