Er komen vijf Fotografie Live Webinars aan!

Er komen vijf Free Webinars aan!

Link naar deze webinars: https://www.fotoclub.nl/tony

De Corona pandemie houdt ons alweer even in de greep. Het kan best een spelbreker zijn voor veel vormen van fotografie. Aan de andere kant brengt het ook weer mooie dingen teweeg. We denken meer aan elkaar en beseffen hoe belangrijk het is gezond te zijn. Bij Fotoclub.nl hebben we ook niet stil gezeten. We hebben veel tijd en energie geïnvesteerd om maar liefst vijf nieuwe Free Webinars te lanceren. Ja, je leest het goed, Free Webinars op het gebied van Landschaps-, architectuur,- Stock-,Tilt-shift en industriële nachtfotografie. Dat wordt dus een feest de komende maanden!

Ik ga iets vertellen over de Webinars waar je veel aan zult hebben in je fotografie. Want ze zijn stuk voor stuk gericht op een heldere uitleg met duidelijke voorbeelden en uiteraard weer veel prachtige foto’s. De Webinars krijgen ook een vervolg want theorie moet je vanzelfsprekend in praktijk brengen. Dat kan een fotografiecursus zijn of een Photo Tour, maar lees even verder.

Webinar Landschapsfotografie

Het fotograferen van de natuur en landschappen is een vorm van fotografie die sterk in de lift zit. In onze hedendaagse samenleving groeit het besef dat we onze relatie met de natuur moeten herstellen en zo de connectie met onze oorsprong. Een mooie landschapsfoto maken is minder eenvoudig dan je denkt. Want de natuur is grillig en verandert continu. Het vraagt veel van je vermogen om goede composities te maken maar je moet ook de juiste plekjes zien te vinden! Ben je enthousiast dan hebben we een prachtige Foto Tour Kempische Vennen met Tony Vingerhoets.

Landschapsfotografie

Webinar Architectuurfotografie

Architectuur is een verzamelnaam voor veel verschijningsvormen. Het varieert van een interieur tot een cityscape, zeg maar. Hoe dan ook zijn het onderwerpen van een flinke omvang die je meestal met bestaand licht fotografeert. Je moet ook uitzoeken op welk moment van de dag je het ideale licht hebt en waar je het beste kunt gaan staan met je statief. Je zult merken dat het een dynamische tak van fotografie is waar je behoorlijk aan verslingerd kunt raken! Je kunt je hierna aanmelden voor een Architectuur Foto Tour met Tony Vingerhoets in Rotterdam of Antwerpen.

Architectuurfotografie

Webinar Stockfotografie

Fotografie is sowieso een geweldige bezigheid maar het wordt nog leuker als je er ook geld mee maakt. Bijvoorbeeld om zo nu en dan een nieuwe camera of lens te kopen of lekker op vakantie. De wereldwijde Stockfoto-industrie is springlevend en biedt de kans om er jouw foto’s te verkopen. Je moet alleen weten hoe je dat aan moet pakken. De Webinar geeft je inzicht in deze aspecten en het is mogelijk daarna een vierdelige Fotografiecursus Stockfotografie te volgen met Tony Vingerhoets die jou klaar stoomt voor een toekomstige carrière als Stock Shooter! Hoe cool is dat!?

Stockfotografie

Webinar Tilt-shiftfotografie

In bovenstaande Webinars stipt Tony Vingerhoets al summier de voordelen aan van tilt-shiftlenzen en deze Webinar gaat daar veel dieper op in. Een tilt-shift lens biedt bijzondere instellingsmogelijkheden.De meest bekende is wel perspectiefcorrectie in architectuurfotografie. Maar er is zoveel meer zoals landschaps-, portret-, panorama- en miniatuurfotografie. Tilt-shiftfotografie is helemaal jouw ding als je je creatieve grenzen wilt verleggen! Als dat is wat je wilt dan is er een vierdelige fotografiecursus door Tony Vingerhoets waar je de fijne kneepjes leert van tilt-shiftfotografie!

Tilt-Shift-Fotografie

Webinar industriële nachtfotografie

Nachtfotografie is sowieso een uitdaging voor iedere fotograaf! En al helemaal als je in het donker hel verlichte olieraffinaderijen of containerterminals gaat fotograferen. Deze Webinar vertelt waar je op moet letten en hoe je spectaculaire night shots maakt. Ook stipt Tony Vingerhoets het belang aan van manueel scherp stellen, meervoudige belichting enz. Hij fotografeert vaak in de Antwerpse Havens en heeft voor degene die mee willen een avontuurlijke Foto Tour lang zes top fotolocaties waar je geweldige foto’s gaat maken. In deze Webinar laat hij zijn portfolio zien!

Nachtfotografie

Nou, dat is het dan in een notendop. Zorg dat je je op tijd aanmeldt voor de Webinars want het zal vast druk worden. Oh ja, wanneer je nog geen lid bent van Fotoclub.nl kun je je na een van deze Free Webinars aanmelden voor een kosteloos lidmaatschap van een half jaar! Wij zijn er helemaal klaar voor en heten je alvast welkom bij een van de  bovenstaande Webinars! Tot snel dan!