Get The Picture April 2023 – Mijn Schuur, Garage of Opberghok

Foto-Uitdaging: Mijn Schuur, Garage of Opberghok | 1 april tot en met 28 april 2023

Het ruikt weer naar het voorjaar en de eerste bloemen hebben zich alweer laten zien.

Ik moet dan gelijk denk aan de grote voorjaarsschoonmaak van je schuur, garage of je opberghok. Dit is dan ook het thema van deze maand.

Maak een sfeerfoto van jouw schuur, garage of je opberghok. Dit mag een overzicht zijn maar dit mag ook een detail zijn.

De beste inzendingen van vorige maand

Vorige maand had je de uitdaging om je unieke omslagfoto te maken voor jouw profiel op deze website. Dit viel voor velen nog niet mee. Slechts een handje vol mensen durfden en gingen de uitdaging aan. Complimenten voor de resultaten. Klik op de foto om het volledige resultaat te zien.

Wat is de Get The Picture Challenge?

Elke maand krijg je een nieuwe foto-uitdaging om te gaan fotograferen. Je wordt geïnspireerd door onze Get The Picture Fotoclub van bevriende fotografen die samen met jou aan deze uitdaging deelnemen.

In de Get The Picture Fotoclub kan je naast je gemaakte foto’s insturen ook vragen stellen die je hebt bij het maken van je foto’s voor de Get The Picture Challenge.

Iedereen die meedoet wordt ook uitgedaagd om andere mensen vooruit te helpen door o.a. vragen te beantwoorden die bij de discussies worden gesteld. Ook het geven van feedback, tips en tricks zijn voor iedereen een waardevolle aanvulling.

Kortom de Get The Picture Challenge is een leuk manier om inspiratie en nieuwe ideeën op te doen en om betere foto’s te maken je camera beter te beheersen. De Get The Picture Challenge is geen fotowedstrijd en iedereen kan meedoen op elk niveau. Het is jouw uitdaging.

Spelregels!

1. De foto moet gemaakt zijn na de eerste van elke maand als de nieuwe Get The Picture Challenge live gaat. Foto’s mogen dus niet eerder gemaakt zijn en/of uit je archief komen.

2. Geen logo’s, namen en teksten in de foto’s in de vorm van een watermerk. Je mag wel logo’s, namen en teksten fotograferen.

3. Geef een beschrijving hoe je de foto hebt gemaakt, waarom dit jouw beste foto is en /of  eventueel met welke instellingen.

4. Stuur je foto in! Je mag maximaal 1 foto toevoegen per Get The Picture Challenge. Je voegt je foto toe aan het fotoalbum in de Get The Picture Fotoclub die bij deze uitdaging hoort.