Verhuisbericht en veranderingen

Na lang overwegen en plannen heb ik besloten om met Fotoclub.nl naar een nieuwe locatie te verhuizen.

Het was een uitdagend proces en met veel pushen en bellen kreeg ik uiteindelijk pas op 19 december 2023 de sleutels van mijn nieuwe ruimte.

Na bijna 14 jaar met Fotoclub.nl en 9 jaar met Fotostudio Eindhoven op Strijps gehuisvest te zijn ben ik met mijn bedrijf tussen Kerst en Nieuwjaar vertrokken naar mijn nieuwe adres is Eindhoven.

Terwijl ik met Fotoclub.nl een nieuwe frisse start ga maken op de Planetenlaan 28 in Eindhoven is Fotostudio Eindhoven definitief gesloten. (PS. Als je op dit moment een cursus bij mij volgt krijg je nog een aparte mail over de nieuwe locatie. Tot snel.)

2024 zal voor mij het jaar zijn van de verandering.

Ik ga Fotoclub.nl een andere invulling geven. Hoe dat eruit gaat zien weet ik nog niet precies. Wat ik wel weet is dat ik goed ga luisteren wat jij graag zou willen doen kwa fotografie het komende jaar.

Een voorbeeld van een nieuwe invulling is een Lightroomcursus Online waarmee ik volgende week ga starten met een kleine groep mensen om deze samen te creëren. Over een paar maanden zal deze cursus officieel gelanceerd worden en is deze voor iedereen toegangkelijk.

In tegenstelling tot mijn geringe aanwezigheid van de afgelopen twee maanden, wil ik meer aandacht geven aan de Fotoclub Fotografiecommunity. Bedankt voor alle input, foto’s en reacties die je de het laatste jaar hebt geplaatst en gegeven.

Ik ben enthousiast over de mogelijkheden die het jaar 2024 met zich meebrengt en kijk uit naar nieuwe uitdagingen en kansen.

Hoe gaat het met jou?

Ik ben benieuwd naar jouw ervaringen en eventuele veranderingen. Ik hoop dat het goed met je gaat en kijk ernaar uit om van je te horen.

PS. Als je op dit moment een cursus bij mij volgt krijg je nog een aparte mail over de nieuwe locatie. Tot snel.

Marcel Wiegerinck.

1. Veel succes op de nieuwe locatie. Ik kijk met veel plezier terug op de cursussen op Strijp, maar het gaat jou vast wel lukken om er op de nieuwe locatie wat moois van te maken.

2. Einde van een tijdperk, altijd lastig. Het was er wel heel goed toeven dus in die zin jammer dat het stopt. Maar verandering hoort bij het leven dus wie weet wat de nieuwe locatie allemaal nog gaat brengen. Heel veel succes daar!!

3. Hoi ,

Veel succes ik laat nog horen wat ik kan . Ik heb een polsfractuur opgelopen met skaten . Precies mijn li hand . Moet nog flink oefenen om weer op orde te krijgen . Had geen zin om nu te komen

4. Wat een verandering! Echt een nieuwe start! Veel succes en ik ben heel benieuwd naar je nieuwe locatie en wat je daar allemaal voor leuks gaat doen. Tot volgende week, online en op je locatie.

5. Ik kijk met heel veel genoegen terug op de diverse cursussen/workshops gevolgd op Strijp-S. Het was een bijzondere locatie. Maar de wereld draait door, dus ook heel veel succes op de nieuwe locatie. Ik blijf je uiteraard volgen, dus wie weet tot de volgende workshop.

6. Marcel, ik wens je toe dat je nieuwe dromen uitkomen. Zet dromen om in prachtige bijeenkomsten en mooi fotowerk. Ga verder met nieuwe wegen zoeken. Succes.