Luminar 4.2 met AI Augmented Sky

Luminar 4.2 heeft een nieuwe functie AI Augmented Sky of te wel AI Uitgebreide Lucht

Op het tabblad Creatief van Luminar 4.2 vind je een nieuwe tool genaamd AI Augmented Sky in de Nederlandse versie vindt je het onder AI Uitgebreide Lucht. Met dit gereedschap kan je objecten uit de samengestelde Luminar-collectie kiezen of hun eigen afbeeldingen uploaden en deze naadloos laten overvloeien in de lucht van de foto.

Dit is hoe het werkt.

AI Augmented Sky detecteert automatisch de lucht van je foto en plaatst de gekozen afbeelding in de lucht. De objecten op de voorgrond worden door het programma herkend waardoor het object op natuurlijke wijze opgaat in de door jouw gemaakte foto. Je kunt het toegevoegde object verplaatsen voor ultieme controle.

Met dit gereedschap kan redelijk eenvoundig realistische foto’s maken – perfect om bijvoorbeel een maan of vogels aan je foto toe te voegen.

“We zijn erg enthousiast om te zien hoe fotografen en artiesten AI Augmented Sky gebruiken. Of je nu een realistische compositie maakt of een fantasiewereld creëert, AI Uitgebreide Lucht geeft nieuwe creatieve mogelijkheden. ”

Dima Sytnyk, medeoprichter en CPO van Skylum.

Fotowedstrijd met gebruik van de AI Augmented Sky – AI Uitgebreide Lucht tool.

Om deze nieuwe AI Augmented Sky-tool te vieren, heeft Skylum de Luminar Featured Artist-wedstrijd aangekondigd. Fotografen die creatieve foto’s maken met Luminar, met behulp van de nieuwe  AI Uitgebreide Lucht / AI Augmented Sky-tool, komen in aanmerking voor de wedstrijd.

Hoe kan je meedoen?

Je post je gemaakte foto op Facebook of Instagram met de hashtag #madewithLuminar en #creativeLuminar. In april kiezen we de meest creatieve foto en plaatsen deze op het welkomstscherm van een toekomstige Luminar-update.

Luminar 4 Kortingscode

Wil je Luminar 4 uitproberen dan kan je dat hier doen en bij een het aanschaffen krijg je met deze kortingscode: FOTOCLUBNL €10,00 korting.

Word gratis lid van onze Luminar Fotoclub

Wil je graag dicussieren, kennis delen of vragen stellen over Luminar? Word dan gratis lid en meld je aan voor Luminar Fotoclub