kleur in januari

“Januari in Kleur” januari – Get The Picture fotouitdaging

“Januari in kleur”

Doe ook mee

Deze foto-uitdaging nodigt jou uit om de koude, grijze dagen van januari op te vrolijken met kleur. Je kan op zoek gaan naar kleurrijke objecten of scenes om te fotograferen, zoals bloemen, graffiti, of een regenboog.

De uitdaging is om de kleuren zo goed mogelijk weer te geven in de foto en om creatief te zijn in het zoeken naar interessante onderwerpen.

Je kan ook experimenteren met verschillende belichtingstechnieken om de kleuren op hun best te laten uitkomen. Heel veel succes.

Wat is Get The Picture Challenge?

Elke maand krijg je een nieuwe foto-uitdaging om te gaan fotograferen.

Je wordt geïnspireerd door onze Fotoclub Fotografie Community van bevriende fotografen die samen met jou aan deze uitdaging deelnemen.

In de Get The Picture club kan je naast je gemaakte foto’s insturen ook vragen stellen die je hebt bij het maken van je foto’s voor de Get The Picture Challenge.

De Get The Picture Challenge is een leuk manier om inspiratie en nieuwe ideeën op te doen en om betere foto’s te maken je camera beter te beheersen.

Deze foto-uitdaging is geen fotowedstrijd en iedereen kan meedoen op elk niveau. Het is jouw uitdaging.

Stuur je gemaakte foto in.

Plaats je gemaakte foto in het fotoalbum die bij deze challenge hoort. De foto moet gemaakt zijn na de eerste van elke maand als de nieuwe fotouitdaging live gaat. Je kan tot en met de 28e van deze maand je foto insturen / uploaden.

Geef je foto een titel.

Geef je foto een titel en een beschrijving. Dit kan bijvoorbeeld zijn hoe je de foto hebt gemaakt en met welke instellingen.

De beste foto(‘s) komen op de Wall of Fame.

Ik kies elke maand van de ingestuurde foto’s samen met een aantal andere mensen de beste en mooiste foto’s uit. Dit kan er 1 zijn maar dat kunnen er ook 10 zijn.

Bekijk de foto’s

Wil je zien welke foto’s er al zijn ingestuurd of welke foto’s een plekje hebben gekregen op de Wall of Fame……?

Bekijk de inzendingen van deze maand!Bekijk deWall of Fame