Fotografiewedstrijd tijdens De Nacht van Strijp-S

Fotografen opgelet! Op zaterdag & zondag 2 en 3 september vindt De Nacht van Strijp-S plaats. De organisatie heeft een fotowedstrijd uitgeschreven waar leuke prijzen mee gewonnen kunnen worden.

Doe mee en plaats jouw foto's met #denachtvanstrijps

Komend weekend vindt de tweede editie plaats van De Nacht van Strijp-S. Met meer dan 25 locaties, 40 collectieven en over de honderd artiesten belooft het een gevarieerd en kleurrijk geheel te worden. Deelnemers aan de fotowedstrijd worden uitgedaagd om De Nacht van Strijp-S op originele, creatieve wijze vast te leggen en online te zetten met gebruik van de hashtag #denachtvanstrijps.

Er zijn drie ‘Eindhovense Strijp-S’ prijzenpakketten te winnen met een waarde van €100,-. De pakketten bevatten onder andere tickets voor een evenement naar keuze in het Klokgebouw.

De winnaars krijgen persoonlijk bericht in de week na het event.

Facts:
Datum – Zaterdag 2 september vanaf 16.00 tot zondag 3 september 18.00