Fotoexpositie Zzzoom

Op 1, 2 en 3 november houdt fotoclub  Zzzoom uit Eersel haar jaarlijkse expositie in De Muzenval. De 25 leden van de club laten de toeschouwers genieten van verrassende en creatieve foto’s die ze dit jaar gemaakt hebben. Landschappen, portretten, stadsgezichten enz. Het aanbod is ook dit jaar zeer gevarieerd. Verder  is er continu een beamershow waar nog meer werk van de fotoclub wordt vertoond.

De opening van de expositie vindt plaats op vrijdagavond  1 november  door de Burgemeester van Eersel. Voorafgaande aan deze opening houdt de bekende natuurfotograaf Bob Luijks een lezing met als titel: ”ik zie, ik zie wat jij niet ziet, natuurfotografie om de hoek”. Voor mooie natuur hoef je niet naar verre landen. Dichtbij is veel  moois om van te genieten en om op de gevoelige plaat vast te leggen.

Bob Luijks is een gerenommeerd fotograaf, die verschillende internationale prijzen heeft gewonnen. Zijn passie voor natuur en fotografie staat garant voor een boeiende lezing. De ongetwijfeld prachtige foto’s die hij zal laten zien zullen ook niet-fotografen zeker aanspreken.

Tijden

De lezing start om 19.00 uur.
Openingstijden van de expositie:
vrijdag: 20.00-22.00 uur.
zaterdag en zondag: 12.00-16.00 uur.

zzzoom

Winnende foto’s