Workshop Straatfotografie

4 x Fotoclub Zomersessies

Zomersessies van de Fotoclub - Mis het niet!

Ik hoop dat jullie genieten van de zomerse dagen vol prachtige fotomomenten. Het is tijd om jullie aandacht te vestigen op een speciaal evenement dat onze club organiseert: de zomersessies van de Fotoclub!

De zomersessies zijn exclusieve fotografieworkshops die alleen tijdens de zomermaanden beschikbaar zijn. We hebben een gevarieerd programma samengesteld om jullie vaardigheden te verbeteren, nieuwe technieken te leren en te genieten van zomer vibes. Dit is een geweldige kans om samen met andere enthousiaste fotografen te werken en je creativiteit te laten bloeien.

De prijzen zijn laag gehouden en voor Fotoclub Experience leden is het helemaal interessant geworden. Zij kunnen gebruik maken van de kortingscode die in de Fotoclub Expiernce Club is geplaatst.

Workshop Straatfotografie

Dit zijn de zomersessies (op jullie verzoek):

1. Zomersessie Flitsfotografie: Ontdek de prachtige landschappen en leer hoe je de natuur op zijn best kunt vastleggen. We nemen je mee naar adembenemende locaties waar je de fijne kneepjes van compositie, belichting en perspectief leert.

2. Zomersessie Studiofotografie: Leer de kunst van het vastleggen van de persoonlijkheid en emoties van je onderwerp. We hebben ervaren modellen geregeld zodat je kunt oefenen en experimenteren met verschillende portretstijlen en belichtingstechnieken.

3. Zomersessie Nachtfotografie: Ervaar de magie van de nacht en leer hoe je verbluffende foto’s kunt maken in weinig licht. Ontdek technieken zoals lange sluitertijden, light painting en het vastleggen van lichtstrepen.

4. Zomersessie Straatfotografie: Ga op ontdekkingstocht in de bruisende straten van onze stad en leg de energie en diversiteit van het stadsleven vast. Leer hoe je spontane momenten kunt vastleggen en verhalen kunt vertellen door middel van beelden.

De zomersessies vinden plaats gedurende de maand augustus, met elke week een andere focus. De workshops worden begeleid door mijzelf en ik sta klaar om mijn kennis en expertise met jullie te delen.

Het leuke is dat we echt met kleine groepjes gaan werken. Hierdoor is er tijd om jou persoonlijk te helpen en al je vragen te beantwoorden. Deelname is zeer beperkt, dus zorg ervoor dat je je snel aanmeldt om je plek te reserveren.

Om je aan te melden voor de zomersessies ga je naar de pagina’s van het onderwerp van jouw keuze; FlitsfotografieStudiofotografieNachtfotografie en Straatfotografie.

Mis deze unieke kans niet en meld je aan om je fotografische vaardigheden naar een hoger niveau te tillen en nieuwe inspiratie op te doen. Doe mee aan de ontspannen zomersessies van de Fotoclub en beleef een zomer vol prachtige beelden!

Tot in augustus.

Vriendelijke groeten,
Marcel.

1. Ja vijf weken geleden heb ik alle Fotoclub Fans = Fotoclub Experience leden een uitnodiging gestuurd om lid te worden van deze besloten club. Dit uiteraard alleen voor leden die een betaald lidmaatschap hebben. Uiteraard hoor jij daar bij Peter dus ik heb je nog een uitnodging gestuurd.