Zaterdag 9 september – Fotoclub Open dag en Modellendag

Altijd al modellen willen leren fotograferen? Misschien wil je meer weten over de ins en outs van fotografie? Of wat dacht je van een dagje ervaren wat het is om fotomodel zijn? Kom dan op zaterdag 9 september naar de open dag van Fotoclub.nl

Tijdens deze opendag kan elke (hobby)fotograaf gratis modellen leren fotograferen. Speciaal daarvoor stelt Cachet Models uit Eindhoven modellen tot je beschikking. Het enige wat je daarvoor hoeft mee te nemen, is je eigen camera.

Ook voor wie vragen heeft over fotografie en de cursussen van fotoclub.nl, of gewoon eens wil praten met andere fotografen, is een bezoekje aan de open dag meer dan waard. Docenten staan de hele dag tot je beschikking om al je vragen te beantwoorden en oud-cursisten kunnen je vertellen over hun ervaringen.

Altijd nieuwsgierig geweest naar hoe het is om fotomodel te zijn? Ook dan is de open dag van Fotoclub.nl, Fotostudio Eindhoven en Cachet Models een ideale gelegenheid. Schroom niet en stap gerust binnen.

De open dag wordt gehouden van 13.30 tot 16.00 uur. De Fotoclub.nl is te vinden aan de Torenallee 30 op de vierde etage van de Apparatenfabriek op Strijp-S in Eindhoven. De entrée en deelname (met uitzondering van de studio) is gratis.

Tot a.s. zaterdag.

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *