Fotoclub-Brandevoort-helmond

20 jaar Fotoclub Brandevoort

Fotoexpositie 16 en 17 maart 2024 bij Fotoclub Brandevoort

Fotoclub Brandevoort is een club die dit jaar het 20-jarig bestaan viert. FCB bestaat op dit moment uit een 47-tal actieve leden die met enige regelmaat een fotootje of meer maken.

De club kent verschillende groepen waar een persoon de “kartrekker” van is, hij/zij organiseert de diverse activiteiten welke kunnen bestaan uit een binnen of buiten activiteit.

De interesses zijn verdeeld in oa een groep: natuur, architectuur, macro, portret, zilveruitjes of een avond waar vraag naar is.

Na elk uitje is er een avond waar de gemaakte fotos besproken worden en tips en trucs worden uitgewisseld.

Ook worden er sprekers uitgenodigd om iets over hun passie te vertellen of fotografen die iets vertellen over landschap, portret etc etc.

Kom gerust eens kijken, het kost niets en geeft geen enkele verplichting.

16 en 17 maart is een mooie gelegenheid om kennis te maken met deze Fotoclub Brandevoort want dan houden we onze jaarlijkse tentoonstelling.

Meer informatie van de diverse activiteiten is te vinden op de website  https://fotoclubbrandevoort.nl
Fotoclub-Brandevoort-helmond
Fotoclub Brandevoort