Expositie ‘Three cousins’

Beste (foto)vrienden, In 2015 ben ik bij Fotoclub.nl begonnen met Projectfotografie. Door het onderwerp: de ‘Aanpakkers’ mocht ik later een tentoonstelling van onze stille schoonmakers van Eindhoven opstellen in de hal van het gemeentehuis. Een erg mooie ervaring. Nu wil ik jullie van harte uitnodigen om de expositie ‘Three cousins’ te bezoeken in “De Kruisruimte”, Generaal Bothastraat 7 e te Eindhoven van 13 tot en met 15 april 2018 van 12.00 tot 17.00 uur.

Met twee familieleden organiseren we een gezamenlijke expositie. In drie verschillende disciplines tonen wij ons werk:

• Gerard Brands met foto’s van textiel, portretten en landschappen.
  • De reislustige Rob Atkey verwerkt zijn reiservaringen in aquarellen.
  • Yvonne Mutsaerts haar passie in expressieve schilderijen en grafisch werk.

Je kan op deze pagina een pdf donwloaden met meer informatie.

We hopen je dan te ontmoeten, Met vriendelijke groet, mede namens mijn mede-exposanten,

Gerard Brands.

expositie ‘Three cousins’

Glow Eindhoven 2018