Aanpak rondom CORONAVIRUS voor cursisten / studenten van Fotoclub

Aanpak rondom CORONAVIRUS voor cursisten / studenten van Fotoclub. (laatste update 25-3)

Ik volg een cursus

Lessen gaan in aangepaste vorm door.
Na overleg met o.a. Hella Martens hebben we besloten dat er vanaf vandaag maandag 16 maart tot en met 1 juni voorlopig geen lessen op locatie meer worden gegeven aan onze studenten / cursisten.

We doen dit omdat we zien dat het coronavirus veel onzekerheid en onrust veroorzaakt. De gezondheid van ons allemaal staat natuurlijk voorop.

Wat betekent dit voor jou als cursist / student?
Uiteraard doen we ons best om achterstand in de lessen zoveel mogelijk te voorkomen. De lessen gaan waar mogelijk gewoon door maar dan online (via het internet). Praktijk dagen zullen we uitstellen tot nader bericht.

Via je docent ontvang je twee dagen voor aanvang van de eerstvolgende les  meer informatie via mail, via de website, via je eigen cursuspagina of via de chat bij fotoclub.nl. Hou dit de komende tijd dus extra in de gaten omdat de situatie van dag tot dag kan wijzigen.

Ik volg een Workshop of ik ga een workshop volgen

Workshops worden voorlopig op hold gezet. Dat wil zeggen dat we op dit moment alle workshops tot en met 6 april niet doorgaan. Deze workshops worden verplaatst naar een andere datum. Restitutie voor een workshop is in deze situatie van overmacht helaas niet mogelijk.

Verder vragen wij begrip voor de ontstane situatie en hopen wij op je flexibiliteit in deze unieke situatie, zodat we samen een goede cursus / workshop kunnen neerzetten in een aangepaste vorm.

Informatie en vragen
Heb je een vraag kijk dan eerst op de website of in je e-mail inbox naar de laatste informatie die vanuit ons verstrekt is. Kan je het antwoord op jouw vraag niet vinden via onderstaande bronnen dan kan je altijd even bellen of mailen.

Inloggen op de website

Chat berichten
https://www.fotoclub.nl/conversaties (eerst inloggen)
Direct naar de groepspagina van je eigen cursus / workshop (eerst inloggen)