• Multiblitz minilite 200

Geplaatst door Martijn Rossèl op 11/06/2025 om 22:26 uur

Hallo allemaal,

Ik heb een handleiding van de Multiblitz Minilite 200 nodig, omdat waarschijnlijk een zekering stuk is gegaan.

Ik weet dat dit 9 a4tje zijn, ik heb online een versie gevonden, maar ik vindt 13euro ex verzendkosten kosten wel erg veel.

Heeft iemand deze handleiding, die ik kan door lezen of weet iemand waar ik hem kan downloaden.

Ik heb alleen het schema met benummering en de uitleg over de zekering nodig.

Alvast bedankt.

Martijn Rossèl antwoordde 5 maanden, 4 weken geleden 3 Leden · 4 Antwoorden
  • 4 Antwoorden
  • Marcel Wiegerinck

Community Host
    12/06/2025 om 12:37 uur

Ik moet zeggen ik kan geen specifieke handleiding vinden van de Multiblitz Minilite 200. Ik heb er wel twee gevonden die je verder op weg kunnen helpen. Ik heb ze even in een online map bij MEGA gezet zodat je ze daar veilig kan downloaden. https://mega.nz/folder/9ZJiQSwK#FrJJzeAIc6Y6ahenEgLswA

• Martijn Rossèl

Leden
    12/06/2025 om 12:41 uur

Super bedankt dat je online gezocht hebt, helaas zijn deze 2 manuals voor een ander type.

Nogmaals bedankt voor de moeite

• Jean-Paul H

Leden
    16/06/2025 om 20:54 uur

Butkus.org heeft veel camera en toebehoren handleidingen, als je iets vindt doneer je bijvoorbeeld een eurootje of2

• Martijn Rossèl

Leden
    16/06/2025 om 23:31 uur

Bedankt voor je reactie, helaas heeft hij ook alleen de handleiding van de profilux.

Thx.

Log in to reply.