Fotoclub Fotografiecommunity Vragen en Discussies Fotografie Vraagbaak Vragen en Opmerkingen over de website alleen hier plaatsen! Antwoord op: Vragen en Opmerkingen over de website alleen hier plaatsen!

  • Marcel Wiegerinck

    Opperhoofd
    13/04/2023 om 10:46 uur

    @angro Ik snap dat je niet alle mails leest en ook informatie mist. Ik kan niet meer doen als jou via die weg informeren. Ik snap daarom ook dat er dingen niet duidelijk zijn voor jou. De cursus Darktable (en een aantal anderen) staat er inderdaad nog niet bij hierover is bericht met uitleg. Kortom deze komt eraan en ik mail je zodrag het zover is.

    Subforums komen wellicht op een later moment. Ik heb geleerd van het verleden en dat is dat meerdere (sub)forums bij een gering aantal vragen niet werkt. Als een bepaald onderwerp geregeld besproken wordt is dat een mooie aanleiding om een subformum aan te maken.

    Er zijn al verschillende fotoclubs actief maar inderdaad je zal eerst lid moeten worden of uitgenodigd worden voor een besloten club. De openbare clubs zijn zichtbaar en je kan je daar aanmelden. En zoals eerder aangegeven wil ik een wildgroei aan club voorkomen.

    Ik ziet uit naar jouw positieve bijdrage op Fotoclub.nl