Fotografie - Community - Cursussen | Fotoclub.nl

Is fotograferen je passie?​

Wil je je talent beter benutten, maar je weet niet goed hoe? Wil je leren hoe je je creativiteit tot uiting laat komen en hoe je fotografische technieken het best toepast? Samen met anderen fotograferen?

Dan is Fotoclub.nl echt iets voor jou.

Wat onze fotografie-community zo bijzonder maakt

“Wij streven ernaar de nummer 1 community over fotografie te zijn.
Eén waarin jíj je thuis voelt!”

Ontdekken / Nieuwsgierig

Hoe zou het zijn als je vragen kan stellen op je eigen niveau in een veilige omgeving? Hoe zou het zijn om te ontdekken in je eigen woonplaats of binnen je eigen fotoclub?

Prestaties / Vooruitgang

Hoe zou het zijn als je jouw camera snel kan instellen in allerlei situaties zodat je met goede foto's naar huis gaat? En hoe je deze makkelijk en vlot kan bewerken om top-foto's te creëren.

Verbonden / Samen

Hoe zou het zijn als je met veel plezier en super gemotiveerd samen met anderen weer meer gaat fotograferen? Zodat je in praktijk, ervaringen kan opdoen en foto's kan delen.

Talent / Voortvarend

Fotoclub heeft een uniek en voortvarend concept dat je helpt je TALENT te benutten en te ontwikkelen, waarmee je foto’s maakt waar je echt TROTS op bent.

Creatief / Fantasie

Hoe zou het zijn als jouw creativiteit op een leuke en uitdagende manier geprikkeld wordt? Leuke opdrachten en fotowedstrijden geven je een gezonde stok achter de deur.

Clubgevoel

Onze fotografie-community samen met onze kernwaarden geven je een echt clubgevoel. Join The Club en ontdek ons unieke concept dat je op een eenvoudige manier helpt om betere foto’s te maken.

Een verfrissende kijk

We helpen en inspireren je het boeiende van fotografie te ontdekken en onder de knie te krijgen. We nemen je mee op een reis vol bijzondere ervaringen waarin je je fantasie de vrije loop kunt laten gaan en je passie voor fotografie kunt delen met anderen

Fotoclub.nl houdt me geïnspireerd. Het is leuk om nieuwe ideeën op te doen omdat je bezig bent met uitvoerend werk”

Gerard Brands

Hobby fotograaf

Doris Martens

“De community is mooi. Ik word steeds getriggerd om te gaan fotograferen. Die challenge, daar houd ik van.”

Doris Martens

Hobby fotograaf / Office Manager

Persoonlijke benadering

Door onze persoonlijke benadering onderscheiden we ons zowel online als offline.

Dat heeft geresulteerd in een levendige fotografie-community met onder andere workshops, masterclasses seminars en live-fotografie evenementen die haar leden door heel Nederland samenbrengt.

Clubgevoel

Waar je je bevindt of welke apparatuur je gebruikt, is voor ons niet belangrijk. Daardoor biedt Fotoclub een heus clubgevoel en garanderen we ook nog eens professioneel onderwijs met structuur.

Join The Club

Klik op de knop om je aan te melden