Fotografiecursus Vervolg Eindhoven

De Fotografiecursus Vervolg is een verdieping van de Fotografiecursus voor Starters. Deze cursus is geschikt voor je als je al wat langer fotografeert en de basistechnieken beheerst.
Staat jouw startdatum er niet bij?
Wil je een mailtje ontvangen als de nieuwe cursus-datums voor de Fotografiecursus Vervolg beschikbaar zijn? ,br>Vul je beste e-mailadres in en ik geef je binnenkort een seintje als de nieuwe startdatums bekend zijn.
Maximaal 14 deelnemers
VOL

Fotografiecursus Vervolg Eindhoven, Met je eigen camera aan de slag

Vervolg / Gevorderd

Je kan je camera al instellen.

Gratis Lidmaatschap

Na het aanmelden wordt je gratis lid van onze Fotoclub Fotografie Community.

Deelnemers

Maximaal 14 deelnemers.

Naslagwerk

Je krijgt toegang tot alle oefeningen en opdrachten. Ook kan je alles nog eens bekijken en nalezen.

10 Lessen

Met daarin twee praktijkdagen.

Vraag en Antwoord

Ook kan je in onze vervolgclub vragen stellen en je foto's laten zien aan andere fotoclub leden.

Locatie Eindhoven

Planetenlaan 28, 5632DG in Eindhoven

Officieel Certificaat

Als je deze fotografiecursus hebt afgerond ontvang van ons een officieel certificaat.

1 Voor wie is deze fotografiecursus?
2 Wat ga je doen tijdens deze fotocursus?
Voor wie is deze fotografiecursus?

Workflow en Ontwikkeling

Heb je de starterscursus gevolgd en smaakt het naar meer? Of fotografeer je al wat langer, beschik je al over de basisvaardigheden en is het tijd voor een verdieping? Dit is je kans om je verder te professionaliseren in de wondere wereld van de fotografie.

In de vervolgcursus fotografie kijken we verder dan het maken van een goede foto. De ontwikkeling en het hanteren van een goede workflow zijn belangrijke onderdelen. Er is veel aandacht voor je foto's en de serie die je gaat maken. Je leert je persoonlijke verbeterpunten kennen. Gericht werken aan groei dus!

Ja!, Ik meld me aan
Workflow en Ontwikkeling
Wat ga je doen tijdens deze fotocursus?

Een verdiepingsslag van jouw fotografievaardigheden

De klassikale vervolgcursus fotografie in Eindhoven bestaat net zoals de fotografiecursus voor starters uit tien lessen. Met een uitgebalanceerde mix van theorie en praktijk, wordt een verdiepingsslag van jouw fotografievaardigheden gemaakt.

De onderwerpen licht, landschapsfotografie en portretfotografie komen aan bod, evenals het ontwikkelen van je foto’s en het maken van de juiste keuzes hierbij. Het aanleren van een professionele werkwijze is een element waar je nog lang plezier van hebt.

Tussen de lessen krijg je huiswerkoefeningen en voldoende tijd om te oefenen. De ingeleverde foto’s worden gezamenlijk besproken. Zo leer je van elkaar en weet je precies waar jouw persoonlijke ontwikkelkansen liggen.

Ja, Ik meld me aan
Een verdiepingsslag van jouw fotografievaardigheden

Wat kan je in elk geval verwachten?

Flitsfotografie

Je ontdekt hoe je kan flitsen met de reportageflitser. Je krijg dan volledige controle over het licht in de voor en achtergrond op elke locatie.

Twee praktijkdagen

Je gaat samen met jouw groep Landschapsfotorafie doen in Boxtel en Studiofotografie in onze Fotostudio. Vervoer komt altijd dik in orde.

Workflow

Je gaat ervaring opdoen met je eigen workflow en je planning voor jouw fotoshoot(s) voor de eindserie. Geregeld zullen we checken hoe het ervoor staat.

Foto's bespreken voor je serie

Je werkt tijdens deze cursus aan je eigen fotoserie. We kijken naar verschillende soorten series en gezamelijk maken we een selectie voor je eindpresentatie.

Licht en Portretfotografie

Je gaat je verder verdiepen in veschillende soorten licht en lichtrichting. We gaan dit uitwerken door portretten te maken van modellen tijdens de studiodag.

Vragen en feedback

Er is voor iedereen genoeg tijd om vragen te stellen en persoonlijke feedback te onvangen op je foto's. Je gaat met nieuwe en bekende fotovrienden met ruime ervaring naar huis.

Kies een startdatum

VOL
Donderdagavond
8 februari 2024

Les 1 – 08-02-2024 – 19.30 -22.00 uur
Les 2 – 22-02-2024 – 19.30 -22.00 uur
Les 3 – 07-03-2024 – 19.30 -22.00 uur
Les 4 – 21-03-2024 – 19.30 -22.00 uur
Les 5 – 04-04-2024 – 19.30 -22.00 uur
Les 6 – 06-04-2024 – 09.30 -15.00 uur
Les 7 – 18-04-2024 – 19.30 -22.00 uur
Les 8 – 20-04-2024 – 17.00 -21.30 uur
Les 9 – 02-05-2024 – 19.30 -22.00 uur
Les 10 – 16-05-2024 – 19.30 -22.00 uur

We starten binnenkort weer

Startgarantie! We starten 100% zeker op deze data.

Vandaag is een goede dag om knopen door te hakken 🙂

Staat jouw startdatum er niet bij?

Wat zeggen anderen over deze Fotografiecursus Vervolg

Asoluut de moeite waard!
Pieter de Roij
Een uitstekende cursus als opvolging van de starters cursus.
Er wordt veel aandacht besteed om op een juiste manier gebruik te maken van licht, zoals van bestaande lichtbronnen, zon en kunstlicht, en met behulp van hulpmiddelen zoals flitsers, filters en screens.
En wat ik als zeer leerzaam heb ervaren is dat je een samenhangende serie foto’s moest maken van een door jezelf gekozen thema, waar tijdens de cursusperiode tijd en aandacht aan besteed werd en uiteindelijk door jou gepresenteerd moest worden.
De wijze waarop de medecursisten met deze opdracht te werk zijn gegaan vond ik heel interessant en leerzaam om mee te maken.
Ik heb deze cursus in een prettige sfeer gevolgd en is zeker een aanrader.
Bernard Verheijden
+74 ingeschreven